Mana bos aku?

Salam takzim dan selamat sejahtera. Untuk siaran hari ni.. Hmm nampak gayanya saya belum ada apa-apa untuk dikongsikan dalam blog hari ni dalam tagline Personalog. Hari ni saya dah pun mula bekerja semula selepas 4 hari bercuti

Tetapi bila naik sahaja bercuti, ada pula kerja baharu yang nak dibuat tindakan susulan. Ingatkan ada le orang yang nak buatkan untuk kita? hmm jangan haraplah kalau kerja itu tidak penting bagi mereka.

Paling benci, bila superior kita pulak sambung cuti. Itu yang rasanya feeling anoyying kat orang bawah. Walau pun saya cuba nak kawal diri supayq jangan terlepas marah. Tetapi macam tak boleh. Mungkin saya kena berzikir dahulu di surau.

Jumpa nanti untuk siaran saya yang lain.