Perlu ke nak seksi kalau dah tua?

 

Jika kita lihat gambar di atas, so saya tak perlu nak perkenalkan lagi siapa dia dua orang ni… Artis glamour kan? Glamour dari segi apa tu? Gambar ni dirakam lebih dari 2 tahun sebelum ini, tapi cukup mencetuskan kontroversi dengan keseksian di majlis tersebut.

 

Dan…. umur mereka pun bukanlah muda sangat… dah nak masuk 40 tahun… yang menulis pun masih muda lagi…

 

Kebetulan pada hari ini, saya sempat singgah di tandas awam. Kat mana lokasi tandas awam tu tak payah le saya cakap. Tapi memang di Johor Bahru. Biasanya kalau pergi ke tandas public ni, memang kebiasaannya tandas akan menjadi bahan bahan contengan daripada si vandalisme. Tapi tandas yang satu ni aku heran sikit… Di dinding ada le poster artis seksi ni di tampal kat situ.. (Saiz dua muka surat).

Gambar tersebut memang le dia ni seksi dari atas sampai bawah.. lelaki yang tengok poster ni confirm terliur tengok… Di tengah poster tu ada le ayat-ayat nakal yang aku malas nak tulis kat sini. Kau orang paham sendiri le… Poster tu macam basah sikit di tengah gambar, betul-betul berada di paha putih melepak dia…

 

Kalau gambar dia pun dah di tampal kat tandas, bayangkan berapa bakul dosa si pelaku dan dosa tuan punya gambar? Dah tua-tua ni tak payah le seksi meksi woi!