Wawa Zainal memikat hati kawanku.. dan juga…

image
Ada le si Mamat ni.. (kawan saya) yang bekerja di sebuah syarikat Petrochemical di Pasir Gudang Johor ni bercita-cita nak meminang seorang pelakon muda tu.. yang namanya tengah naik meletup sekarang ni menerusi drama Bunga-bunga syurga…. (yang disiarkan pada setiap Jumaat di TV3.

“ Kau nak meminang minah Sabah tu nak buat apa wei.. ? Awek kat Pasir Gudang ni pun banyak Sabah pe…?” tanya saya pada kawan saya itu.


“ Tapi si Wawa ni lain, kulit mulus.. ada lesung pipit.. gaya cakap pun bersopan”

“ Hmm lantak kau le… kau ni mimpi bayang dia boleh le.. Nak kan dia kau tengok le sendiri punya bau… (Sebab kerja kat kilang Kimia ni confirm badan pun bau kimia je…).

Apa yang ada pada si Wawa ni.. tak le dipastikan.. bagi saya dia ni biasa je… bagi kawan-kawan semua.. dia ni cun ke? sampai kawan aku ni dah angau semacam dengan dia ni?

image image


image image

image image
image image
Berapakah markah yang boleh diberi pada Wawa Zainal ni dari segi jelita le sangat dia ni daripada 10 bintang. Kalau saya, bagi 8/10…!!! Memikatnya le dia ni…
Gambar-gambar tu korang boleh le print buat wallpaper kat desktop.. bukan macam kawan aku tu tadi.. nak tempah wallpaper gambar Wawa Zainal nak tampal kat dinding bilik tidur.. Saya akan cuba halang member aku ni dari angaunya yang terlebih tu…