Hunny Madu dah stop berblogging terus…..!!!!!

image

Hunny Madu, penyampai radio di Hot Fm dan juga di Fly Fm, dahulunya kerap berblogging melalui blogger.

Blog dia iaitu http://hunnymadu.blogspot.com/ masih lagi aktif.

Tetapi saya rasa Hunny Madu tidak akan menulis blog lagi di blogger. Last yang dia update kat blog tersebut ialah pada 13 Mac 2012 yang lalu, selepas hampir setahun tidak mengemaskini blognya yang dah nampak anak labah-labah.

 

Kenyataan terakhir beliau melalui blognya…

HI. I don't know if you even miss me on this blog-sphere. But i've just had a calling,
(ya, hati saya tergerak untuk menulis semula.)
Saya akan menulis semula, tetapi mungkin bukan di sini... kerana blogspot punya features dah nampak stale & membosankan, mungkin di tumblr. Tetapi, nantikan blog site saya yang terbaru!
Tahun 2012, saya akan lebih rajin menulis blog. Percayalah!!
salam & warm regards,
HUNNY MADU.”

 

Saya tidak rasa yang Hunny Madu akan menulis buat masa ni kerana dia terlibat dalam aktiviti pengacaraan. Buat masa ini, Hunny masih mengacarakan rancangan Versus yang disiarkan di TV9.