Bersih… Bersih…. dan Bersih….!!!!

image

Apa nak jadi le dengan orang melayu kita ni… Dah makin teruk barah orang-orang Bersih 3.0 serta ahli politik yang berintegriti rendah di Malaysia yang tercinta ni…

 

Dan seperti yang dijangka, kereta dan bas PDRM telah diserang oleh orang yang menyertai perhimpunan yang kononnya nak Bersih, tapi hati penuh dengan kuman. Siap panggil polis “anjing”, dan macam-macam lagi statement yang keluar.

 

Sejak Anwar bebas daripada penjara, negara kita ni dah macam negara Demonstrasi pulak. Mungkin ini yang dia mahukan agaknya. Saya dah anggap bukas sahaja Anwar, malah Ambiga serta semua ahli politik kat Malaysia ni (baik BN atau PR) berintegriti rendah. Tau nak berdemontrasi dan kutuk sana sini.. tapi kerja tak de nak buat..

 

Sama juga le dengan orang yang berdemontrasi tadi.. nak nak mamat yang pakai baju putih tu…

 

Hasilnya negara kita dirosakkan dengan kes-kes macam ni… Apa le nak jadi.. Aku doakan mereka ni cepat le sedar.. Berpolitik biarlah untuk sama-sama bangunkan negara.. Bukannya nak jadi virus penghancur negara..

 

Ni tak .. Taunya nak duduk kat kerusi Putrajaya je… salah pentadbiran nanti, anda akan disoal semula di akhirat kelak.. Ingat tu…!!!!

 

Apa yang saya tengok… yang peserta Bersih ni hampir semuanya muda-muda… tetapi penakut sebab pakai topeng…. Pelajar U ke apa? Ke upah mat rempit?