Si pengecut Shahril

image

Dekat LiveBox website ni, tak sangka ada pulak baluk ni tulis bukan-bukan kat LiveChat CBOX ni… Sekali sekala nak berkenalan jugak dengan mamat yang bernama Shahril MPP UPSI ni… dah le memalukan UPSI sendiri.. sebab bakal guru tu tulis macam tu.. langsung tak layak jadi guru kalau betul le dia ni ahli MPP UPSI. Jadi sampah dekat loji belakang rumah aku lagi bagus…

Nasihat saya pada diri sendiri, abaikan aje le … dia memang pengecut