Masih lagi Neelofa Hot?

image

Beberapa hari yang lepas, aku ada menulis post tentang Google Webmaster ni.. So aku harap pada sesiapa yang dah baca post aku hari tu, harap dah paham cara nak menggunakan Google Webmaster sebagai salah satu tool untuk monitoring blog kau orang arr…

Kat sini aku bagi contoh apabila anda pergi ke bahagian “search quaries”. Di sini anda akan melihat apa yang orang suka cari di blog anda menggunakan keywords yang tertentu. Macam blog aku ni… keywords Neelofa Hot adalah yang terbanyak. Kenapa ramai sangat suka kat Neelofa ni, aku pun sukar nak jawab. Kau orang sendiri yang boleh jawab pe hal suka bebenar cari perkataan sedemikian.

Dan satu lagi aku nak tanya, blog aku ni kalau ikutkan bukanlah bercerita pasal hiburan sahaja.. adakah dengan ini aku perlu tumpukan pada satu niche aje… ( cerita gossip dan letak gambar artis seksi )?

 

image

Di atas ialah graf yang menunjukkan impression vs clicks. Tool ini pun berguna kepada kita untuk melihat dan monitor performance blog kita. Dari sini aku tahu yang orang masih lagi berminat nak mendapatkan cerita pasal Neelofa je.. Entah le weiii