Update,,,jangan tak update

Agak lama saya tidak menulis atau pun nak update blog Rizman M.A ni… Antara sebabnya ialah busy dengan kerja sekarang ni.. Entah kenapa syarikat tempat saya bekerja ni busy dengan documentation memanjang. Maklum le nak kena audit. Bukan sahaja kena audit sistem, segala proses juga akan diaudit.

Anyway, kalau cerita bab audit ni pun, tak semua orang yang paham. Sesiapa yang terlibat dalam industri sahaja yang memahami.

 

Satu lagi ni. kenapa saya dah lama tak update blog ni.. ialah sebab baru-baru ni berlaku gangguan internet di sekitar perumahan tempat saya tinggal. Apa-apa pun sukar nak ekses,

Hmm.. start dari hari ini, kononnya cita-cita nak update setiap hari.. supaya blog ni tak bersawang macam beberapa blog orang lain. Kepada follower-follower saya, harapan saya ialah supaya anda sentiasa mengikuti perkembangan blog ni.. Dan kepada mereka yang belum follow, jom le follow me….

 

OK sayang…. Good bye tun…tun..tun…!!!