Isteri lapor polis suami terlalu ganas waktu kelamin.. pakai cincin kat z***r???

image

Kepada suami, kasihanlah kepada isteri. Kalau ye pun nak bermesra dan mahu bersama di kamar, janganlah menyeksa isteri dengan benda yang bukan-bukan pulak pakai dekat you all punya zakar tu.. ni siap pakai cincin nak buat ape..? Ni mesti terpengaruh tengok filem XXX yang mudah didapati di pasaran gelap sekarang. Taubat Nasuha tu weiii….. kalau dah jadi macam cerita kat bawah ni sampai jadi kes polis, mana kita nak letak muka?

 

KUANTAN: Tidak tahan didera secara seksual oleh suami yang mengamalkan kaedah pelik ketika menjalin hubungan kelamin, seorang wanita mengalami penderitaan sejak empat tahun lalu membuat laporan polis.

Mangsa yang hanya dikenali sebagai Minah, 55, berkata, dia sudah tiga kali membuat laporan di Balai Polis Jaya Gading dan laporan terakhir dibuat di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kuantan, 29 Mei lalu selepas suami mengetuk kepalanya dengan jag.

“Sudah empat tahun perasaan saya tertekan akibat terpaksa melayan nafsu pelik suami yang gemar menggunakan cincin penambat zakar ciptaan sendiri ketika hubungan kelamin. 
“Perbuatan pelik suami itu menyebabkan saya menderita kerana dia menggunakan pelbagai alat seperti besi rantai kunci, biji manik, benang, gelang getah, kepala jarum peniti dan pelbagai bahan tidak munasabah,” katanya.

Minah berkata, suaminya yang berusia 50 tahun dan bekerja sebagai buruh mendakwa tenaga batinnya akan meningkat jika mengenakan cincin ciptaan sendiri itu pada alat sulitnya.

“Saya pernah bertanya kenapa dia tidak boleh melakukan hubungan kelamin secara normal, tapi suami memberitahu dia tidak berasa nikmat dan tidak akan puas jika tidak menggunakan cincin buatannya itu,” katanya.