Nak merasa main dengan Fasha Sandha

image

Ada le member saya yang sorang ni…(bukan blogger.. itu yang paling utama) berangan tak sudah. Ingat senang-senang ke kau nak dapat orang kat gambar atas tu? Saya tak perlu le nak sebut siapa nama member saya ni.. dibuatnya Fasha Sandha cari nanti, tak pasal-pasal aje…

 

Title dekat atas pun macam tajuk yang panas. Ada ke dia nak merasa Fasha Sandha? Apa yang dia nak rasa? Mau berpimpin tangan ke..? Mau XXX ke?

 

image

Member saya ni berangan nak main tenis dengan Fasha Sandha.. Lerrr Main tenis?

Apa yang menyebabkan member saya ni berangan nak main tenis dengan Fasha Sandha nih..?

 

“Aku bayangkan Fasha Sandha tu memakai pakaian suit tennis tu.. Perghh seksi tu..  Cuba bayangkan kalau dia menerima servis aku. Kau tengok cara dia menonggeng Man.. Pergh seksi..”

 

Seksi sangat ke bila Fasha Sandha tu menonggeng bila menerima servis tennis? Tak dapat saya bayangkan dekat tang mana tu seksi pemain tennis wanita. Tapi tengok badan Fasha ni… tak rupa atlit sukan pun… ?

Kalau kau orang, kau nak bayangkan Fasha Sandha main ape? Bolasepak ke?