Minta pertolongan : Selamatkanlah gadis ini.

image
Sebagai kerja amal saya pada hari ini, apa kata sekiranya anda menemui gadis yang dikatakan hilang ni semoga menghubungi penjaganya dengan segera. Sekiranya anda mempunyai status terkini pencariannya, sila update di komen blog saya.

Petikan daripada MalaysiaRia:

Assalam..dan salam sejahtera..sy minta jasa baik kawan2 sekalian...sekiranya korang ade ternampak remaja perempuan merangkap anak buah saya nama, NUR AMIRA FARHANA BT AMIRUDDIN  , berusia 14tahun / tingkatan 2 ( gambar seperti di profile saya ) telah didapati   HILANG ketika pulang dari sekolah di Sek Men Keb Tmn Melati Setapak KL   sejak hari isnin 12/04/2011   jam 6.30pm   dan tidak pulang ke rumah hingga hari ini...Polis menyifatkan beliau adalah mangsa colek...saya merayu bantuan kwn2 semua sekiranya terjumpa,ternampak, terlihat, sila hubungi saya di talian :- 0122231239 Shah   ( Cash Management   )   thanks! Bantuan anda amatlah dihargai..Minta disebarkan...wassalam..

image
image image image
Sila hubungi balai polis terdekat sekiranya anda mengecam anak gadis ini.