Blog Magnolia Pert

image
Macam biasa dan seperti sebelumnya, memang tidak sah kalau saya tak komplen atau mengkomen blog orang lain. Kali ini mari kita singgah ke rumah tuan tanah yang bernama Magnolia Pert. Tengok aje banner yang saya attached kan tu…  Cantik tak banner dia?

Nama penuh tuan tanah ini bernama Aida Syuhada. Follower dia pun boleh tahan juga.. ada 957 orang setakat ni.. Saya nak komen banyak-banyak blog Aida ni.. tetapi takut tuan tanah marah le pulak!



Apa komen saya setakat ini untuk blog Magnolia Pert ni..?
1.) Walaupun bannernya adalah 70% warna hitam, tetapi rasanya lagi bagus kalau keseluruhan blog ni bewarna hitam. Sebab warna hitam tu lebih ellegant dengan blog Magnolia secara keseluruhannya.

2.) Macam biasa, kalau dah nama pun blog peribadi, semuanya cerita personal.

3.) Boleh tahan juga Magnolia Pert ni.. post dia yang latest agak panjang berjela le… Antara penulis blog yang boleh menulis post yang agak panjang, ditambah lagi dengan beberapa grafik yang telah diletakkan di tengah post dia.

 image
Suka hati le.. nama pun blog personal. Cuma nasihat saya pada Aida, cuba kalau boleh ringkaskan cerita anda.. takut ada yang boring pula nak read post yang panjang.

Apa apa pun tahniah kepada Magnolia. Mungkin saya tengah konsider nak bagi Anugerah Khas pada Magnolia nanti
Blog Magnolia Pert link boleh dilawati dengan klik link di bawah:

http://magnoliapert.blogspot.com/