Apa yang seksi pada Tiz Zaqyah?

image

Pada pendapat saya, semua lelaki sama aje.. suka tengok benda yang cantik. Termasuk perempuan. Post kali ini ialah pasal Tiz Zaqyah. Soalannya, apa yang ter’seksi’ pada Tiz Zaqyah?

 

image

Adakah anda rasa gambar berkembannya ni betul-betul seksi?

Kita jangan perhatikan badannya, cukuplah pada wajahnya sahaja. Apa yang seksi pada wajah Tiz Zaqyah?

 

i.)  Adakah wajahnya seksi kerana berbentuk bujur sirih? Rasanya muka dia ni lonjong sedikit sahaja.

ii.) Bagi saya, dagunya kalau di sentuh. Perghh. Semua lelaki pun nak menyentuh dagunya yang licin tu..

iii) Bulu keningnya, memang macam tu ke? Atau pun dah di adjust? Apa-apa hal punt tetap menarik.

iv.) Bibirnya tak seksi. Bentuk bibirnya tak menunjukkan sikap sebenar Tiz Zaqyah. Memang sukar dijangka sebenarnya dia ni.

v.) Matanya sepet ala-ala Jepun gitu… Menarik kalau dapat dikucup.

 

Dah le.. berangan je.. ingat pada kat anak bini le woi…..!!!!