Cerita tentang Dia “NINANURZIANA”

image

Agak lama juga saya tidak mengulas blog orang lain. Hmm kali ini, apa kata kalau kita terjah blog personal ni.. Tag atau trademark dia ialah Cerita Tentang Dia.

 

Blog Cerita Tentang Dia ini kepunyaan Ninanurziana. (Or may be Nina Nurziana or Nina Nur ziana?)

 

image

Sorry Ms Ninanurziana, gambar di atas adalah tuan tanah blog Cerita Tentang Dia, diambil daripada Facebook, cuma tak tau yang mana satu tuan tanah tersebut. Yang sebelah kiri ke atau yang sebelah kanan?

 

Jika anda melawat blog Ninanurziana ni, saya berpendapat anda patut juga jadikan blog Ninanurziana sebagai salah satu blog yang mesti diikuti perjalanan blog ni… Walaupun blog Ninanurziana ni “simple” dan bersahaja, tetapi blog ini tetap menarik.

Apa yang penting, saya anggap dia ni pun kaki bola… Apa tak nye.. ada logo Chelsea tuuuuu…..

 

Dari segi penulisan, saya anggap biasa sahaja kerana blog ni blog personal, bukan blog artikel. Kalau nama blog personal tu, apa-apa pun boleh tulis.

 

Saya harap dengan ulasan ringkas ni, maka boleh lah juga saya buat amal jariah… mempopularkan blog orang lain pun dapat pahala le jugak kan…? Moga-moga saya doakan blog ni kekal di alam internet ni dan seterusnya hari-hari Nina mesti update. Sebab follower dia pun boleh tahan jugak ramainya.

 

Wassalam