Aduhh penatnya aku...

Tak tau le entah kenapa, kepala saya dah nak macam semak pula memikirkan masalah yang bukan-bukan. Secara teknikalnya, saya agak kepenatan pada hari ini kerana tidur pun lambat. Itu bila masa bekerja, mata asyik nak mengantuk... Di tambahkan lagi dengan aircond. Perghh sejuknya.

Tetapi apabila duduk di bawah aircond dengan mata yang mengantuk, ada satu benda yang nak kena hati-hati. Duduk bawah aircond, kena banyak minum air. Kalau kurang minum air, hmm alamat kulit jadi kering semacam. Nak tahu kulit kering aje, tengok-tengok le lengan dengan bahagian tangan tu.. Kalau kulit bertukar warna... Confirm kena beli air cepat-cepat.

Dan satu lagi, tengoklah sekeliling anda.. Siapa yang berada di kiri dan kanan.. Mana lah tau kot-kot ada boss kat sebelah.. Jadilah macam ni

image