Blogroll dan Exchange Link via Diary Rizman M.A

Saya amat berbangga apabila anda melawat dan membaca tulisan saya di dalam Diary Rizman M.A ini. Bagi menghargai pembaca dan follower saya, saya telah menyediakan satu halaman untuk saya meletakkan link yang biasanya saya lawati, dan juga kepada follower dan komuniti saya melalui Google Friend Connect dan Bloglog.

Bagi anda yang berminat untuk meletakkan link anda di blog saya, apa kata anda tinggalkan link anda pada comment di bawah. Saya akan updatekan link anda di halaman ini selepas melalui proses pengesahan. Link anda boleh dilihat pada navigation bar ‘Blog List’

Walau bagaimanapun, saya mengharapkan kerjasama anda untuk meletakkan halaman blog saya juga pada blog anda. Caranya :

Nama Blog : Diary Rizman M.A

Address : http://www.mohdrizmanma.com

Hanya dua info itu sahaja yang perlu anda letak.

Untuk blogroll saya, saya telah meletakkan rules saya sendiri sebagai ‘win win situation di antara anda dan saya,

1.) Link anda akan dipaparkan di blog saya selama 360 hari (bagi follower saya). Link anda akan di’delete’ daripada link blog saya selepas setahun jika link blog saya didapati tidak diletakkan di blog masing-masing..Jika link ke blog saya ada di blog anda, maka link anda akan terus berada di blog saya untuk selama-lamanya

2.) Bagi yang bukan follower saya, link anda akan berada di blog saya selama 180 hari. Sekiranya link saya sudahpun berada di blog anda sebagai blogroll, saya akan settkan link anda untuk terus berada di blog saya.

Bagaimana? Mudahkan ? Sama-sama kita memajukan blog masing-masing  melalui Exchange Link ini. Sama-sama kita memenangi trafik ke blog masing-masing. Anda boleh melihat senarai blog di bawah untuk dilawati dan berikan komen yang membina untuk mereka sebagai blogger sejati!

Blog Follower-Follower ku dengan Blog Mengancam Mereka !


Ben Ashaari

Blog Natasha

Blog Zamrii.Com

It's Abg Feroz's Blog

ZILA
Jurnal UztazCahaya
Caktal's Blog

Kisah Cik Paro

Iqbal Hasbullah

~aSHa~

MyJazmanie.Com

Dyanina

Dak Wan Rainbow Story

Ijad-Rahsia Ekonomi

Ceritera Sindarela

1dboyz

Blog AqNaim

Blogroll Fyzals

Blog Fyzals Territory

Badak Comel Blog

AzrulHisham

Amir Space
Farah

Tazkirah LenggangKangkung

Kisah Budak Skema

Oh Malaysia

Qhairul Nizam

Ishak Hasimi

Hazzy's Blog

Anif

Lanaleopard

LuZFiQ

Udacun

Magrib Aristo Crad

Fia Abas

GuruBashid website

Mystic Info-Gallery

En Mimpi

ToyaMatAmin

Recipe-ku

EdekZ Think Positive

Nurul Husna

Pereka Cerita

NardNerd

Maslia

Nizam Limited

Aqish Basir

Duratul Ain

Blog Shuhada

Blog Isza

Cheno

Shey

Nabilah J

Adzrazali

Nurainhasan

Suria Blog

Mirah

qimie(dot)com

Syafrizal

Hanim Husin

Izan Salleh

Miss Hav0c

Syazana

Aidila

Yaya Kheciq

Ubat Sakit

Mieran Naruto

Arin

Norshiemah

Arisyah Syazni

Resya Soffiana

Fatin Fatiha

Nurul Badiah

Humanitylife Lyric

Chit Ana

Hitam Putih Kehidupan

Sofea Alisa

Aiin Abdullah

RIZMAN M.A